تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی و اینترنتی - 20 راه برای توسعه ایمیل مارکتینگ های موفق
تجارت با ایمیل  email marketing ابزاری گران بها و موثر در زمینه ی مارکتینگ می باشد که هدف اصلی ان ایجاد روابط بلند مدت بامشتریان شما میباشد . با یک هدف معین و مشخص بازاریابی و تجارت با ایمیل میتواند به طور موثر تلاش های تجارت شما را پشتیبانی کرده و ان را با مقدار کمی بودجه و هزینه راه اندازی کند .
  
20 راه برای توسعه ایمیل مارکتینگ های موفق در این مقاله 20 روش برای افزایش تعداد مشترک ها ( subscribers ) و اینکه چطور انها را حفظ کنید و همچنین چطور یک فرایند تجارت با ایمیل موفق و پایدار داشته باشید را به شما گوشزد میکند:


  1. نیاز های مشتریان خود را شناسایی کنید .
  2. صفحه ای برای فرم اشتراک گذاری ها فراهم کنید.
  3. از ازمایش های موسوم به A/B subscribers استفاده کنید : برای نظرسنجی در عملکرد جعبه های مربوط به subscribers
  4. اشتراک های قابل مشاهده و در دسترس داشته  باشید .
  5. از روند ثبت نام های و اشتراک گذاری های اسان استفاده کنید.
  6. یکپارچه سازی و ادغام رسانه های اجتماعی
  7. خبرهایتان را منتشر کنید .
  8. تناوب پایدار خود ا حفظ کنید .
  9. به کاربران در مورد فرایند های متناوب اطلاع رسانی کنید .
  10. یک سایت حفظ حریم خصوصی ( privacy policy ) داشته باشد.
  11. به زمان بندی ها توجه کنید .
  12. به قالب بندی خبرنامه ها اهمیت دهید .
  13. در خبرنامه های خود از دکمه های اشتراک گذاری استفاده کنید .
  14. ویژگی های Call Action را به سایت خود اضافه کنید.
  15. موضوعات مورد علاقه ی کاربران را دسته بندی کنید .
  16. بر روی کیفیت محتوا تمرکز کنید .
  17. کتاب های الکترونیکی و کتاب های راهنما عرضه کنید .
  18. ایجاد رقابت کنید .
  19. از بازخوردهای کاربران خود استفاده کنید .
  20. مشوق کاربران باشید .
منبع : M0direweb.com


طبقه بندی: ایمیل مارکتینگ ( Email Marketing ) ،
برچسب ها: ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ های موفق، روشهای افزلیش مشترکان،

تاریخ : جمعه 29 آبان 1394 | 05:42 ب.ظ | نویسنده : الهام کوره پز | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اشکوار