تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی و اینترنتی - چگونه بازدید سایت را از طریق ایمیل مارکتینگ افزایش دهیم؟
هدف از ارسال هر ایمیل تبلیغاتی، افزایش نرخ کلیک در ایمیل است که انتظار داریم، به بازدید بیشتر سایت و محصولات، و در نتیجه افزایش فرصت فروش تبدیل شود. پیش تر از این، در مقاله ای تجربیات بازاریابانی را ارائه کردیم، که با راهکارهای ساده، توانسته بودند نرخ کلیک خود را بالا ببرند.

چگونه بازدید سایت را از طریق ایمیل مارکتینگ افزایش دهیم؟
لینک بیشتر، نرخ کلیک بیشتر

زمانی که شما یک ایمیل تبلیغاتی ارسال می کنید، انتظار دارید که نرخ کلیک ایمیل ها نیز افزایش یابد. البته این انتظار زمانی معقول است که شما به اندازه ی کافی از لینک ها و دکمه های cta استفاده کرده باشید. لینک های متنی جذاب، با محتوای متفاوت و کاربردی، می تواند نرخ کلیک بر ایمیل ها را بالا ببرد.

 

محتوای مفید

اگر می خواهید از ایمیل های تبلیغاتی تان، سود کسب کنید، باید دیدگاه ساده انگارانه ی خود را نسبت به این مقوله، اصلاح کنید . بسیاری از افرادی که این ابزار تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی را مفید نمی دانند،  بدون داشتن هیچ گونه استراتژی، ایمیل ها را به دسته ی زیادی از کاربران ارسال می کنند و منتظر می شوند تا بازدید از محصول و سایتشان افزایش یابد. داشتن محتوای مفید، که برای کاربر ارزشمند است، می تواند بیش از هر چیز به افزایش نرخ کلیک بینجامد. زمانی که کاربری ایمیل شما را مفید یافت، قطعا سعی دارد به وب سایت شما سر بزند چرا که تصور او چنین است که وب سایتتان نیز برایش مفید خواهد بود. تلاش کنید احساسات کاربران را در جهت مثبت شعله ور کنید و آنان را درگیر محتوای وب سایت خود کنید.

 

هدف مخاطبین شما چیست؟

بازاریابان همیشه به دنبال این هستند که به هر شکلی که شده است، مخاطبان را با خود همراه کنند. این یکی از عللی است که این روزها ایمیل هایی با عناوین بی ربط و جذاب، فراوان به چشم می خورد. این بی رحمی محض است که به هر اجباری مخاطب را به سمت خود بکشید و وقت او را بکُشید. برای اینکه مخاطب را با خود همراه کنید، آنان را دسته بندی کنید و بررسی کنید که هر کدام به چه محتوایی نیاز دارند. برای هر گروه، محتوای خاص خود را تولید کنید و برایشان ارسال کنید. مطمئن باشید نرخ کلیک تان افزایش خواهد یافت.

 

یک دکمه ی CTA کاملا واضح و برجسته داشته باشید

همانطور که پیش تر گفته شد، می توانید از لینک های زیادی در ایمیل خود استفاده کنید، اما با داشتن یک دکمه ی CTA که پیشنهادی خاص برای کاربر در آن نهفته است، می تواند نرخ کلیک را به طور موثر بالا ببرد. در مورد پیشنهاد خود با کاربران صحبت کنید و از مزایای پیشنهاد خود برای کاربر دلایل واضح و روشنی بیاورید.

ایمیل مارکتینگ و تبلیغات

پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی داشته باشید

حتی اگر تعداد مخاطبین شما کم هستند، شما باید از پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید. سرویس هایی مثل جیمیل ایمیل های گروهی را اغلب، به پوشه ی Promo منتقل می کند که به مخاطب می فهماند، این ایمیل تبلیغاتی است. این پوشه پوشه ای است که اغلب کاربران به آن سر نمی زنند. بنابراین توجه داشته باشید که ایمیلی که برای آن سرمایه گذاری کرده اید، از راه درست به دست مخاطب برسد.

 

بهینه سازی ایمیل برای نمایش در دستگاه های موبایل

این روزها بسیاری از کاربران، از طریق موبایل خود به بررسی ایمیل هایشان می پردازند. بنابراین اگر ایمیل های ارسالی شما به گونه ای طراحی شود که موبایل فرندلی نباشد، می تواند مخاطب را از شما دور کند. موبایل فرندلی بودن را مد نظر داشته باشید.

 

ایمیل تان را خواندنی بنویسید!

ایمیل هایی که ارسال می شوند، باید از نظر ساختار محتوا نیز بهینه باشند. هیچ کاربری در این دوره و عصر از تکنولوژی، تمایلی به خواندن ایمیل های طولانی ندارد!. شما می توانید از عبارت 5 تا 7 کلمه ای برای لینک های خود استفاده کنید. همچنین بجای استفاده از پاراگراف های طولانی، پیشنهاد خود را در چند جمله ی کوتاه و لیست وارد، به مشتری ارائه دهید.

 

ایمیل خود را در قالب HTML بنویسید

بسیاری از تست های A/B که برای بهینه سازی نرخ کلیک در ایمیل انجام شده است، نشان داده که ایمیل هایی که مملو از عکس هستند توسط سرویس دهندگان ایمیلی به عنوان اسپم شناخته می شوند و چنانکه باید، به دست مخاطب نمی رسند. با این حال توصیه می شود از قالب ساده و HTML برای طراحی ایمیل های خود استفاده کنید.

منبع : http://www.artamarketing.com




طبقه بندی: ایمیل مارکتینگ ( Email Marketing ) ،
برچسب ها: ایمیل مارکتینگ، افزایش نرخ کلیک، بازاریابی اینترنتی، نرخ کلیک ایمیل،

تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 | 07:02 ب.ظ | نویسنده : الهام کوره پز | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اشکوار